Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Student Premium Member etubi onucheyoMale/Nigeria Group :icongreen-white-green: Green-White-Green
Nigeria Naija Igbo Yoruba Hausa
Recent Activity
Deviant for 3 Years
1 Week Premium Membership:
Given by marveart
Statistics 242 Deviations 2,454 Comments 10,572 Pageviews

Newest Deviations


Flash Player 8 is required to view SitBack. Get the latest version of Flash Player.

Favourites

Activity


Warm Up!! by etubi92
Warm Up!!
really chilly over here in the morning gotta warm up!!
Loading...
warm up/ mumu juju promo by etubi92
warm up/ mumu juju promo
Still trying to make sure I get this done as soon as possible but in the meantime here's a little something for you guys
Loading...
Avonome page by etubi92
Avonome page
oo yes one of the few nigerian commissions i was privileged to work is out comicrepublicmedia.com/ and yeah this was my fav page i did enjoy bros and gals. lines by madstanlee and colours by moi
Loading...
Cannon Fanart roughs by etubi92
Cannon Fanart roughs
started off as a warm up but think am gonna take it all the way since i couldn't participate in the kickstarter but can show always my support with a fan art and a big shout out to LeSeanThomas a big inspiration in my life an work
Loading...
been a while since my last upload due to the fact that my system developed some faults. so i took the opportunity to return back to traditional stuff. gonna upload some in a few.

deviantID

etubi92's Profile Picture
etubi92
etubi onucheyo
Artist | Student | Digital Art
Nigeria
i draw and sing in the shower but not at the same time
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:iconspiritofdarkness:
Spiritofdarkness Featured By Owner Jan 16, 2015
:iconllamajumpplz: thanks for the llama :)
Reply
:iconetubi92:
etubi92 Featured By Owner Jan 16, 2015  Student Digital Artist
lol you're welcome 
Reply
:iconwaveydavey26:
WaveyDavey26 Featured By Owner Dec 9, 2014  Hobbyist General Artist
Your stye is amazing bruh..
Reply
:iconetubi92:
etubi92 Featured By Owner Jan 20, 2015  Student Digital Artist
Thanks so much men
Reply
:iconetubi92:
etubi92 Featured By Owner Dec 13, 2014  Student Digital Artist
thanks so much man really appreciate
Reply
:iconnightshade-keyblade:
nightshade-keyblade Featured By Owner Oct 31, 2014  Hobbyist Writer
Happy Birthday, Etubi!
Reply
:iconetubi92:
etubi92 Featured By Owner Jan 20, 2015  Student Digital Artist
Sorry for the late reply thanks
Reply
:iconetubi92:
etubi92 Featured By Owner Nov 2, 2014  Student Digital Artist
thanks men
Reply
:iconchallock:
challock Featured By Owner Oct 31, 2014  Student General Artist
Happy Birthday 
Reply
:iconetubi92:
etubi92 Featured By Owner Nov 2, 2014  Student Digital Artist
thank you
Reply
Add a Comment: